Down syndrome log

Down syndrome baby dairy in Tokyo

A weekend without fun

出かけることもし辛く、夫も平日といるからレア感ない。彼女も病院や療育もなく寝坊が出来るのに、私は楽しみがないなぁ。

It's hard to go out, and my husband is on weekdays, so I don't feel rare. She can oversleep without hospital or nursing, but I have no fun.

 

新しいパソコンでも買おうかな。2012年製を使わずずっとスマホだし。映画もみやすかろう。

Should I buy a new computer? It's a smartphone all the time without using the 2012 product. The movie will be easy to see.

 

あれこれ比較するのすら面倒だ。彼女が生まれてから調べる項目もやりたりも当たり前だけど何もかも増え、私も私物衝動買いをし後悔している。自暴自棄な今高いものは良くないよね。甘いもので誤魔化し過ぎた。反省の1週間。

It's a hassle to even compare this and that. It's natural to check and do things since she was born, but everything has increased, and I regret buying personal items on impulse. Desperate and desperate now expensive things are not good. It was too sweet and deceived. A week of reflection.