Down syndrome log

Down syndrome baby dairy in Tokyo

Shine muscat

私も彼女もシャインマスカットを、初めて食べた。お互いの初体験は意外に他にもこれからありそう。

Both me and she ate Shine Muscat for the first time. Unexpectedly, there may be other first experiences of each other.

 

彼女はバナナ、桃、スイカの次に高級なシャインマスカットだ。果糖も充分。笑顔になって、ご飯の後だったのに追加の要求も強めだった。

She's the next highest Shine Muscat after bananas, peaches and watermelons. Fructose is enough.

She smiled and after the dinner, she made more demands.

 

シャインマスカットは一口ゼリー並に甘く、うっかり丸ごと床に落としても潰れずタフな皮をだった。そのまま食べられて種無しと、噂通りのエリート果物でした。

 

Shine Muscat was as sweet as a bite of jelly, and even if you accidentally dropped it whole on the floor, it did not crush and had a tough skin. It was the elite fruit as rumored to be eaten as it was seedless.