Down syndrome log

Down syndrome baby dairy in Tokyo

Election vote

今日の予定は選挙へ投票へ行くのみ。家族で行こうとしたけど、彼女が寝てしまったので一人ずつ投票しに行った。

Today's plan is only to vote for the election. I tried going with my family, but she slept so I went to vote one by one.

 

投票会場は私と同年代の赤ちゃん連れている方もいて、私も散歩がてら彼女を連れて来ればよかったかなとか思ったけど、いつもわりとエルゴの中の彼女は寝ているんだよね。

Some of the people in the voting venue had babies of the same age as me, and I wondered if I should have brought her with me for a walk, but she's always sleeping in Ergo.

 

5年日記にも記しているんだけど、次回の選挙やオリンピック、ワールドカップの節目に私がどう感じていたのか、どう変わるのか楽しみの行事の1つだ。1年前だと早過ぎると感じてしまうので。

As I wrote in my 5th year diary, it is one of the fun events that I am feeling at the next election, Olympics, and World Cup milestones and how I will change. It feels too early one year ago.