Down syndrome log

Down syndrome baby dairy in Tokyo

Peek-a-boo

彼女は前より笑いのツボが浅くなってきた。お腹のくすぐりだけでなく、近づいたら笑ってくれる。

She has a shallower point of laughter than before. Not only tickling her stomach, but laughing as she approaches.

 

私が彼女にいないいないばあしても彼女が4カ月くらいの時は無反応だったけど、ちゃんと間がわかって笑ってくれるようになった。

If I do Peek-a-boo her, she wouldn't respond when she was about four months old, but she started to laugh when she knew exactly.

 

それでも彼女を笑わせるのは大変だけどがんばろう。

It's still hard to make her laugh, but I'll do my best.